niedziela, 31 stycznia 2016

Daily makeup by Justyna


Witajcie! Z tej strony Justyna :)
Dzisiaj będzie post o moim codziennym makijażu. Nie jest on profesjonalny wiadomo, lecz z czasem staram się coraz bardziej uczyć, by wyglądał jak najlepiej.
Mój makijaż jest na prawdę bardzo prosty, delikatny bez żadnych kombinacji.


Na sam początek nakładam bazę, by utrzymał się jak najdłużej. Jest to STAY MATTE PRIMER z numerkiem 003. Jak widać na zdjęciu już się kończy i muszę zakupić nowy. Nigdy wcześniej żadnej bazy nie używałam, ale ta się sprawdza w 100%. W gorące sierpniowe dni dawał radę, aż sama się zdziwiłam! 


Następnie nakładam podkład z Rimmel STAY MATTE  w odcieniu 100 Ivory. Świetny, matujący podkład, który się bardzo dobrze spisuje na mojej skórze. Minus dla mnie taki, że podkreśla troszeczkę suche skórki. Na szczęście nie mam zbyt często wysuszonej skóry więc jestem jak najbardziej na tak ☺


Puder Rimmel Stay Matte jest moim niezbędnikiem. Jak dla mnie nie ma lepszego pudru! Po paru godzinach moja twarz prezentuje się na prawdę dobrze. Narazie nie mam zamiaru go zamieniać na żaden inny.


Bronzer czy też "puder" mam z wibo SUN TOUCH. Jest to mój pierwszy i sprawuję się dobrze. Podkreślam nim moje kości policzkowe. Nie nakładam dużo, ponieważ nie wyglądałoby to zbyt ciekawie ☺


Przedostatni krok to tuszowanie rzęs. Jest to maskara, którą dostałam na urodziny firmy Catrice. Na początku nie byłam do niej przekonana. Teraz stwierdzam, że jest to jedna z najlepszych maskar, które miałam. Pięknie rozdziela i wydłuża rzęsy. Jest godna polecenia!



I ostatnia rzecz by nadać całości "smaczek" to najzwyklejszy błyszczyk również z wibo.

Tak się prezentuje całość ☺
Dajcie znać czy podoba Wam się makijaż a może coś w nim zmienić i jakich kosmetyków Wy używacie na co dzień? Czekam z niecierpliwością na komentarze :)

                                                        Trzymajcie się :*






















22 komentarze :

  1. Wyglądasz uroczo <3 Jakie piękne duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, naturalny makijaż :) ślicznie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam Puder Rimmel Stay Matte, ale był przeciętny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy ma swojego ulubieńca :) mi akurat ten się najbardziej przypasował :p

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny efekt, ja kiedyś bardzo lubiłam te kosmetyki z Rimmela, ale jakoś od nich odeszłam.. :)

    W wolnej chwili zajrzyj do mnie na nowy post ze stylizacją "streetstye":
    http://www.moniquerehmus.pl/
    Pozdrawiam Serdecznie! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha mój podkład! Ok Ty zacznij ja dołączę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zaprosić Cię na mój blog fanowski o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Mam nadzieję, że spodoba Ci sie mój blog . Będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz mojego bloga, oczywiście odwdzięczę się tym samym.
    Wykonuję również szablony, więcej informacji na moim blogu :) Pozdrawiam
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna jesteś :) pytałaś o obserwacje , ja już :) czekam na uczciwy rewanż :* http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna z Ciebie dziewczyna :)
    malowalam sie keidys tym blyszczykiem bo kolezanka miala go i jest fajny tak pai w usta :D

    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje i licze na rewanz :))

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na początku bardzo mnie palił :D
      ja również obserwuję ;)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie delikatne makijaże najbardziej mi się podobaj! :)
    Ślicznie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś to i bez makijażu na pewno ładnie wyglądasz.Ale makijaż jest ok,naturalny i wystarczający!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka