poniedziałek, 25 stycznia 2016

Recenzja pomadki w kredce Golden Rose




Hej, z tej strony Beata :)
Macie już ferie? My zaczynamy 1. lutego i już nie mogę się doczekać :)
Ale dzisiaj chciałam Wam przedstawić krótką recenzję na temat pomadki Golden Rose Matte Lipstick Crayon. Swoją pomadkę posiadam w numerku 10. Jest to prześliczny kolor. Odcień bladego różu.



Pomadka jest bardzo trwała i utrzymuje się przez kilka godzin. Idąc na imprezę, jedząc i pijąc, nadal się utrzymuje. Aplikacja kredki jest bardzo prosta, ponieważ ma ona konsystencję takiego balsamu do ust. Jednak po kilku godzinach wysusza się i podkreśla suche skórki. Jest to jedyny minus jak dla mnie.
Warto się jednak również zaopatrzyć w temperówkę do pomadek. Ponieważ kredkę trzeba niestety samemu temperować. Znalazłam odpowiednią temperówkę w szafie Catrice. To było nie lada wyzwanie! Praktycznie żadna temperówka nie pasowała. Na szczęście udało się znaleźć odpowiednią :)







Jak Wam się podoba prezentacja? A może macie już takie kredki z Golden Rose?
Pozdrawiam :*


20 komentarzy :

  1. Mam chęć na tą pomadkę, ale nie mogę się zdecydować jeszcze na kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często te kredki widzę na blogach :) Sama muszę się w jakiś kolorek zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten odcień. ♥
    Obserwuję :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny odcień ♥
    Bloga dodaję do obserwowanych i liczę na mały rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobała mi się ;)
    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ale w innym odcieniu :) baardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka