piątek, 1 stycznia 2016

Haul zakupowy

Hej wszystkim ♥ tu Justyna :)
Mam dla Was pare nowości.
Ostatnio będąc w galerii napotkałam się na dużą wyprzedaż. Przyznam, że bardzo mnie ucieszył ten fakt. Myślę, że każda kobieta/dziewczyna byłaby zachwycona.
Głównym moim celem było znaleźć jakąkolwiek koszule i oczywiście pare przydatnych rzeczy, których zabrakło ostatnio w mojej szafie. W zasadzie chyba byłam w każdym sklepie, lecz zakupy zrobiłam tylko w 3. Osatnimi czasy stały się one moimi ulubionymi.

Sklep, który zagościłam jako pierwszy był New Yorker. Kupiłam tam nie wiele rzeczy, bo tylko 3, ale jestem jak najbardziej zachwycona ich kupnem. 






Następnym sklepem był House, w którym był bardzo duży wybór. Dlatego też w tym sklepie zaszalałam najbardziej i upolowałam koszulę, o której wspominałam wcześniej. Nie obeszło się tutaj również bez sweterków czy koszulek.


 Nie jest to nie wiadomo jak bardzo wyjściowa i szykowna koszula, ale bardzo mi się spodobała.






Ostatnim sklepem, w którym byłam i spędziłam najwięcej czasu to Cropp. Nie potrafiłam się zdecydować co wybrać, aż w końcu ostateczny wybór padł na spodnie oraz dwie koszulki.






                                                                                                                     


                                                                                             Pozdrawiam cieplutko
                                                                                                            Justyna ♥

6 komentarzy :

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka