sobota, 16 stycznia 2016

★ Czas studniówek ★

Hej! ☺
Jak każdy wie styczeń to czas studniówek. Ja z koleżanką dopiero mamy za rok ale przygotowania już idą pełną parą, bo jak wiadomo trzeba zarezerwować salę, fotografa i wszystko wokół. Wszyscy  w końcu chcą mieć jedyną, niepowtarzalną oraz pełną wspomnień studniówkę. Może napiszę jak to wygląda u nas. Pierwsze co to tańczymy poloneza, lecz wydaje mi się, że u większości jest tak samo.Po pierwszym dniu zabawy następuję również drugi! Czyli poprawiny :D jak to mówią czasami poprawiny lepsze niż studniówka :) mniej stresu, nie trzeba być aż tak poważnym. Wszystko jest już bardziej na "luzie".
A jak u Was to wygląda? Studniówka przed Wami a może już po? :) Macie jakieś szczególne "tradycje"? Czekam na Wasze odpowiedzi! ☺
Miłego dnia kochani ♥

Pozdrawiam Justyna

6 komentarzy :

  1. Wciąż pamiętam swoją studniówkę.:D

    W wolnej chwili zobacz co słychać u mnie na blogu:
    http://www.moniquerehmus.pl

    Pozdrawiam ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam po :) Chciałabym to powtórzyć ;) Zwłaszcza dla tego szykowania się. Jest tyle pięknych sukienek teraz, że żałuję że jak szukałam swojej to ich nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już cztery lata po studniówce :P Jak ten czas leci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka