sobota, 9 kwietnia 2016

Haul kosmetyczny



Są to kosmetyki z oriflame. A dlaczego akurat postanowiłam zakupić z tej firmy? Już tłumaczę. A więc jakiś tydzień temu w mojej wiosce odbywało się badanie cery. Nawet się nie zastanawiałam czy iść czy nie, ponieważ nigdy do końca nie wiedziałam czy mam cerę suchą, mieszaną czy może tłustą. Po badaniu okazało się, że mam cerę mieszaną + niechciany trądzik. Wtrącę małą ciekawostkę :) Pani Monika powiedziała, że tylko 20% genów dziedziczymy po naszych rodzicach, które są odpowiedzialne za naszą cerę a za pozostałe 80% jesteśmy my sami odpowiedzialni. Szczerze? Zdziwiłam się, bo zawsze miałam zupełnie inne zdanie.
Następnie po badaniu Pani nałożyła mi na prawą i lewą część twarzy dwa inne kremy. Po upływie czasu sprawdzałyśmy, który lepiej się wchłonął. Dodatkowo na karteczce Pani Monika zapisała mi kosmetyki, które mogą doprowadzić moją skórę do lepszego stanu. Myślę, że warto zainwestować w rzeczy, które mogą nam pomóc i ułatwić życie.  A czy pomogą? Zobaczymy. Na pewno Wam napiszę o tym oddzielny post.
Przedstawiam Wam zakupione kosmetyki

Mleczko oczyszczające.

Tonik łagodzący i oczyszczający.



 


















Krem na dzień. Cudownie pachnie!
Tak się prezentuje :)



















Krem na tzw. "wory" pod oczami.
Oby się sprawdził :)




















I ostatnie dwie rzeczy to

Peeling, który ma drobinki w sobie.
Maseczka.




















Używacie kosmetyków z tej firmy? A może jakieś polecacie? :D

                                                                                                                 Pozdrawiam ♥


25 komentarzy :

  1. Aktualnie posiaadam ich krem do rąk i mi się nie sprawdza. Innych produktów nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :) Daj znać u mnie.
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam dużo kosmetyków z oriflame są świetne i godne polecenia :)

    obseruje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa peelingu :) Osobiście rzadko używam kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling używałam. jest super a w dodatku ładnie pachnie :)

      Usuń
  5. Kiedyś używałam kremu z tej firmy. Oby kosmetyki się sprawdziły :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego używania tych wszystkich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great pictures.
    How about we follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back
    http://dressmecasual.blogspot.com.eg/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używałam produktów tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super haul ! :) Kosmetyki warte zakupu :) My już obserwujemy i liczymy na ciebie :* http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już dawno nie miałem kosmetyków z oriflame :P
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. thank you.
    I follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy w życiu nic z Oriflame nie miałam :D wspólna obserwacja? :-) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś perfumy i krem z tej firmy i byłam bardzo zadowolona. :)

    Obserwuję i zapraszam: http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka