środa, 13 kwietnia 2016

Recenzja błyszczyku matującego Lovely


Witajcie kochani! :D
Dzisiaj piszę dla Was bardzo króciutki post o matującym błyszczyku z Lovely z nr. 2 :)
Zakupiłam go całkiem niedawno w Rossmanie za niecałe 10 zł.
Błyszczyk prezentuje się na ustach świetnie! Jego kolor również jest genialny,
ale jest troszkę odważny i do szkoły raczej bym go nie nałożyła. Na jakąś imprezę
się nadaje w 100%. Na zdjęciach jednak może się nie wydawać, że kolor jest mocny.
Trwałość też niczym sobie, ponieważ na firmę z niższej półki utrzymuje się
dość długo.
Niestety podkreśla wysuszone skórki, lecz to jedyna jego wada.
Więc jest wart swojej ceny jak dla mnie.
A tak się prezentuje produkt na ustach
I z góry przepraszam za moje niedoskonałości, które widać na zdjęciach.
















 Jak Wam się podoba kolor? Może macie już ten błyszczyk?

Zapraszam Was także na recenzję Beaty o błyszczyku z nr. 1 KLIK




29 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie się prezentuje :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super produkt ! :) Zapraszamy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie przepadałam za błyszczykami ale Twój jest świetny! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten odcień i jedynkę, którą kupiłam ostatnio ponownie :). Mi akurat prezentowany przez Ciebie odcień również strasznie wysusza usta i niestety bardzo szybko schodzi z wewnętrznej części ust :( Muszę nałożyć koniecznie na niego ten przezroczysty top, ale ten duet jest już na swoim miejscu przez długi czas :). Jeśli więc przeszkadza Ci ten efekt ściągnięcia to polecam ten top. Nie daje wielkiego błysku jak typowe błyszczyki i dosyć szybko się jakby wchłania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten odrobinę jaśniejszy i po pewnym czasie zaczyna śmierdzieć i się nie rozprowadza dobrze. Super,że tobie się sprawdził! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor mi się średnio podoba, ale masz bardzo ładny kształt ust! wydatne ! <3
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach prezentuje się bardzo ładnie. Recenzja akurat w sam raz na nadchodzące promocje :) candymona

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o tym błyszczyku, na ustach wygląda
    bardzo ładnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię te błyszczyki z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie!
    http://londonolssus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :) Nigdy nie miała, ale widzę, że warto się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie matujące błyszczyki sprawdzają się tylko z wibo :) Ale kolor tego też bd ładnie wygląda. Pisałaś o wspólnej obserwacji, zaczynam i czekam na Ciebie :)
    Zacznij też na instagramie, a się odwdzięczę @balanceofmylife
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful post, love it! :)
    I invite you to my blog, maybe follow for follow? :)

    http://my-product-tests.blogspot.de/

    Irina

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ten błyszczyk i nawet go testowałam, jednak że ja mam bardzo wąskie usta nie bardzo mi się on widział :/
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :)
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio sobie kupiłam tą pomadke, jest świetna :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie świetnie się sprawdza
    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor błyszczyka! Jutro wybieram się do Rossmanna, więc może się w niego zaopatrzę :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka