wtorek, 5 kwietnia 2016

Wielki powrót?

Hej wszystkim! :) Tyle się zdarzyło, że nie wiem od czego zacząć .. więc może zacznę od początku. Ostatni post na blogu pojawił się w lutym, czyli bardzo dawno temu. Wtedy zrezygnowałam z prowadzenia bloga, ponieważ zwątpiłam. Nie miałam weny, kompletnie nie wiedziałam o czym pisać, a że Beata ma swojego bloga już, więc nic nie stało na przeszkodzie by zaprzestać. I ostatnio pojawił się temat o blogu. Zaczęłyśmy rozmyślać i postanowiłyśmy, że ja przejmę ten i mam nadzieję, że tym razem wytrwam i w siebie nie zwątpię. Trzymajcie za mnie kciuki! :D
Ps. Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest cudowna! 24 stopnie! *-*

                                                                                                                    Pozdrawiam ♥

16 komentarzy :

  1. Czasami potrzebny jest krótki odpoczynek :) U mnie też jest cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerw czasem są potrzebne ale ważne że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci żebyś nie miała więcej takich długich przerw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie świetna pogoda, słońce grzeje jak trzeba :D
    Świetny post :) Jeśli znajdziesz wolną chwilę, zapraszam do mnie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przerwy są potrzebne, ale ważne by wrócić
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest bardzo przyjemna, to słoneczko tak super grzeje, mmm :3
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka