niedziela, 3 stycznia 2016

☃ Zestaw startowy SEMILAC ☃

Hej, witajcie kochani ☺ Z tej strony Beata. 
Dzisiaj chciałam Wam trochę opisać jeden z moich prezentów świątecznych. ☺
Jak już pewnie zauważyliście chodzi o zestaw startowy z firmy Semilac do robienia paznokci hybrydowych. Ja taki zestaw dostałam od swojego chłopaka na święta.Ja swój zestaw kupiłam na allegro. Nie był to oryginalny zestaw od Semilaca. Lampa LED, którą zakupiłam nie była ich oryginalną. Po 30 minutach działania, zepsuła się. Musieliśmy kupić niestety inną. Wysłałam chłopaka samego na zakupy i kupił mi naprawdę świetną lampę UV. Posiada elektryczny licznik, do tego ustawiam go sobie np. na 120 sekund i dopiero gdy włożę rękę lampa zaczyna działać. Po minięciu czasu, gdy włożę ponownie nie muszę już nic ustawiać, a lampa sama ponownie włącza się na 120 sekund. Jestem z niej jak na razie naprawdę zadowolona. Koszt takiej lampy to 140 zł.













 Zestaw składa się z najpotrzebniejszych rzeczy, plus akurat ja wybrałam sobie taki z pyłkiem do tworzenia efektu syrenki. W paczce znalazłam odtłuszczacz, aceton, patyczki drewniane 10 sztuk, blok polerski oraz pilniczek, waciki bezpyłowe 100 sztuk, radełko, baza i top oraz 3 wybrane przeze mnie kolorki. Kolorki jakie wybrałam to Pastel Peach nr 102, Silver Dust nr 093 oraz Caribbean See nr 073.















Jest to moja pierwsza przygoda z hybrydami, ponieważ wcześniej tego nie robiłam. Jedynie rok temu zrobiła mi je koleżanka, ponieważ szłam na wesele. Spodobało mi się to, że przez 2, a nawet 3 tygodnie nie muszę przejmować się paznokciami. Fakt, że robienie takiego manicure jest czasochłonne, ale myślę, że warto :)

3 komentarze :

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka