piątek, 22 stycznia 2016

Recenzja odżywek do włosów | al LATTE oraz Kallos ALOE

Cześć i czołem! :D z tej strony Justyna ☺
 Moje włosy niestety się szybko niszczą, łamią się i nie są w dobrym stanie dlatego chciałam Wam napisać recenzję o dwóch odżywkach do włosów, które w jakiś sposób ulepszyły ich stan.
Pierwszą z nich jest al LATTE. Chyba jest to najlepsza odżwyka, której kiedykolwiek używałam. Po ­dłuższym nakładaniu jej na włosy nie miałam już takiego problemu z rozczesywaniem jaki miałam wcześniej.
 Końcówki również się odbudowały i na pewno wyglądają lepiej ! ;) A zapach po prostu zniewala i na prawdę długo się utrzymuje. Po 2 dniach od nałożenia odżywki myjąc włosy czuć ją! Jest to kokos z mleczkiem! A sposób jej użycia bardzo prosty. Po umyciu włosów nałożyć i trzymać 10-15 minut i zmyć. Jeżeli ktoś z Was zastanawia się nad jej kupnem to nie czekajcie, opłaca się! Polecam cieplutko :)




Drugą odżywką jest Kallos ALOE . Jest to odżywka również godna polecania. Włosy po niej stają się bardziej lśniące i są odbudowane. A zapach tej odżywki to "świeże pranie", brzmi może dziwnie ale tak jest ;) Jej zapach już niestety się tak nie utrzymuje oraz jeszcze jeden minus taki, że niestety pęki pozostają i nie ułatwia czesania :( Tutaj natomiast po umyciu należy trzymać do 5 minut i spłukać.
Chciałam jeszcze dodać, że obie można kupić już za 18 zł! :)



Jakich Wy używacie odżywek? Macie jakieś godne polecenia? Z chęcią wypróbuję czegoś nowego! :P

12 komentarzy :

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka