czwartek, 14 stycznia 2016

Perfumy|Wody toaletowe

Cześć kochani! ☺z tej strony Justyna
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać perfumy, których używam na co dzień jak i na poważniejsze wyjścia. 
Jednym z tych perfum, które używam rzadziej jest Mexx z serii Life is now. Zapach po prostu przecudowny oraz trwałość jego nie zawodzi! 


Kolejny perfum, który Wam pokażę dostałam od przyjaciółki na urodziny i jest to DIVINE idol. Gdy pierwszy raz się nim psiknęłam, od razu się zakochałam! Fiolka również jak widzicie na zdjęciu poniżej, ślicznie wygląda. Gorąco polecam! 



Następne dwa perfumy a bardziej wody toaletowe używam do szkoły, gdy gdzieś jadę itd. Po prostu towarzyszą mi zawsze.
Jeden pewnie jest Wam dobrze znany, ponieważ jest to Playboy Vip, natomiast drugi to Halle.



                     Jakich Wy perfum używacie? A może macie te same co ja? ☺


4 komentarze :

  1. Ja po urodzinach mam całą półkę perfumów więc różnie się psikam :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio nad tym MEXX'em. A obecnie używam YSL l'elixir. Polecam z całego serducha!!!! W życiu nie czułam piękniejszego zapachu. Oczywiscie jeżeli lubisz słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka