czwartek, 28 stycznia 2016

☕ Podsumowanie miesiąca ☕

 
Witajcie kochani, dzisiejszą notkę tworzymy dla Was razem :)
Jako iż styczeń dobiega końca, chciałyśmy go w kilku słowach podsumować.
Jaki był on dla nas?
W naszym życiu na pewno pojawiło się kilka ważnych rzeczy. Jednym z nich było stworzenie bloga. Wiadomo, początki są trudne, ale dzięki Waszym komentarzom oraz obserwacjom mamy motywację do dalszego działania! :) Jeśli nie wiecie, to Beata prowadzi już swojego bloga, na którego również zapraszamy bardzo gorąco! :D

Kolejną zmianą, jaka nastała w naszym życiu to systematyczne robienie przysiadów. Oj tak, coś co nie należy do najłatwiejszych rzeczy. Ładne nogi oraz pupa to podstawa! :) Motywujemy siebie nawzajem, choć powoli robi się ciężko. Robienie ponad 100 przysiadów nie jest już takie proste.

Postanowiłyśmy również, że nie będziemy przejmować się niektórymi osobami, a także praktycznie całą naszą klasą. Choć to zadanie jest głównie wyzwaniem dla Justyny! Trzymajmy kciuki, aby jej się udało :D A co do naszej klasy... Może kiedyś o tym zrobimy osobny wpis, ale na razie nie będziemy się o tym rozpisywać :)

A co zmieniło się w Waszym życiu przez ten miesiąc? Może wydarzyło się coś fascynującego?



13 komentarzy :

  1. Ja również w tym miesiącu założyłam bloga :)
    Ponad 100 przysiadów to na prawdę sporo ! Sama wiem to z doświadczenia

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przysiady to na prawdę duże wyzwanie ale co się nie zrobi by dobrze wyglądać :)

      Usuń
  2. Ja też w tym miesiącu założyłam bloga, więc był to miesiąc zmian dla mnie :)

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Styczniu pojawiła się pierwsza współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tyle dobrego, że jak postanowiłam, że będę ćwiczyć systematycznie, tak się też stało. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wróciłam do blogowania jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie styczeń minął nie wiem kiedy :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga Beaty już sobie otworzyłam w nowej karcie.
    Życzę Ci, aby kolejne miesiące z blogiem były owocne!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka