poniedziałek, 4 stycznia 2016

Olejek rycynowy czyni cuda! ☺

Witam cieplutko ♥☺
Chciałam Wam napisać recenzję na temat olejku rycynowego. Nie będzie to zbyt długie, lecz krótkie i na temat.
Na początku może napiszę Wam jak zaczęła się moja przygoda z tym o to olejkiem. Około 2 lat temu moje rzęsy stały się naprawdę okropne, wypadały, było ich mało a co za tym szło? Po nakładaniu maskary wyglądały strasznie. Zamiast podkreślić oczy to je oszpecały.
Już po prostu nie mogłam wytrzymać i wyszukałam w internecie, że olejek rycynowy może mi pomóc uporać się z tym problemem. Nie byłam przekonana, ale pomyślałam, że warto zaryzykować. Teraz mogę stwierdzić, że była to najlepsza decyzja jaką mogłam podjąc! Olejek czyni cuda z moimi rzęsami! :) Zawsze nakładam go na noc starą szczoteczką od masakray, którą po prostu umyłam. Trzeba uważać, by nie nałożyć za dużo olejku na szczoteczkę, ponieważ potem olejek może spłynąć do oczu i mogą szczypać. Efekty widac już po paru dniach. Rzęsy są gęstsze, dłuższe a także ciemniejsze. Można go również używać do brwi, lecz trzeba uważać.
Jeżeli ktoś ma jasne brwi, to jak już mówiłam olejek ściemnia włoski.
Jeśli macie takie problemy jak ja z rzęsami, to z całego serca polecam olejek a się nie zawiedziecie mam taką nadzieję. Rzecz jasna nie każdemu może to pomóc, bo nigdy nie wiadomo jak, co i na kogo działa.
PS. Koszt takiego olejku naprawdę niewielki, a efekty za to ogromne!☺ Zależy od wielkości, mniejszy można kupić w aptece do ok. 4 zł, natomiast większy za ok. 10 zł.



                                                                                                                          Pozdrawiam
                                                                                                                           Justyna ☺♥



                                                                                                             

6 komentarzy :

  1. Znam nie raz używam i bardzo lubię jego działanie.


    Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili.
    ---------------------------------------------
    todoarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również :)
      z pewnością odwiedzimy Twój blog :)

      Usuń
  2. Olejek rycynowy to świetny i wszechstronny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go uwielbiam nie tylko na rzęsy ale i na paznokcie, skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę super sprawa, może poratować w wielu sytuacjach :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka