środa, 6 stycznia 2016

☛ Wieczorny demakijaż ☚

Hej wszystkim, z tej strony Beata :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakich kosmetyków używam do mojej wieczornej rutyny.

Demakijaż rozpoczynam od usunięciu z twarzy makijażu za pomocą dwóch płynów micelarnych.
Płynem z firmy Garnier zmywam makijaż oka, następnie produktem Ziaji zmywam makijaż z reszty twarzy.



Po dokładnym zmyciu makijażu nakładam maseczkę lub mleczko, by następnie za pomocą szczoteczki sonicznej z Braun'a umyć dokładnie buzię.




Po osuszeniu twarzy wcieram krem nawilżający z Eveline, a na usta nakładam carmex.



A jak wygląda wasz demakijaż? 

Pozdrawiam :)





7 komentarzy :

  1. Też używam takiej szczoteczki tylko z Lirene :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tej ziaji Ulga :) była fajna
    Dzięki za obserwację ;) również obserwuję
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem z Eveline mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój wyglada podobnie. Płyn micelarny, woda, żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka