środa, 3 lutego 2016

WIBO 4 in 1 BUBEL

Witam Was ciepło w ten chłodny i ponury wieczór :)
Z tej strony Beata. Chciałabym Wam dzisiaj napisać parę słów na temat paletki Wibo 4 in 1. Pewnie wiele z Was już o niej słyszało. Możecie zobaczyć co ja o niej sądzę :)


Korektory znajdują się w całkiem ładnym i przejrzystym opakowaniu.
Znajdziemy tam:

kolor różowy - niweluje sińce pod oczami
kolor zielony - kamufluje popękane naczynka
kolor jasny beż - maskuje wypryski
kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy

Tej paletce dawałam kilka razy szansę, jednak nie polubiłyśmy się.
Korektor kompletnie się u mnie nie spisuje, nie zakrywa, nie kamufluje, nie robi kompletnie nic
oprócz podkreślania suchych skórek. Totalny niewypał!

Konsystencja korektorów również nie jest zbyt ciekawa.
Są one zbite i trzeba mocno dociskać, aby cokolwiek z nich wydobyć.





 Produkty z Wibo uważam za dobre i uwielbiam je kupować. Jednak ten to jeden wielki Bubel jak dla mnie. A może Wy też go macie ? Co o nim sądzicie? Czekam na Wasze opinie :)

11 komentarzy :

  1. chętnie wypróbowałabym korektory tego typu :)
    mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście? :)
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz nic przeciwko podkreślonym skórkom na twarzy to śmiało :)

      Usuń
  2. nie mam tych korektorów i nie potrzebuję ich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrzebuję korektorów, ale ciekawa recenzja. Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, zazwyczaj jak czytam recenzje kosmetyków, to właścicielki je zachwalają
    a tu proszę :D nie wszystko jest idealne, dzięki, że to śmiało pokazujesz
    ja nie używam tego korektora, nie wiem jaki jest :)

    obserwuję i zapraszam do tego samego :*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bede pisac dobrze o kosmetyku, ktory nie przypadl mi do gustu :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz u Ciebie o tym słysze ;/

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka