wtorek, 9 lutego 2016

Przedłużanie paznokci + Hybryda | Beata

Cześć wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem. Pokażę Wam jak przedłużam swoje paznokcie. Jednak jest to mój pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość :D



 
Mój "mini zestaw" do przedłużania zakupiłam w stoisku w naszej galerii handlowej. Wzięłam żel o pojemności 5 ml, ponieważ nie wiedziałam czy większy mi się przyda i wolałam nie ryzykować.  Takie opakowanie kosztowało 15 zł. Primer był po 12 zł, a paczka 20stu form 3,50. Do tego pędzelek, który kosztował 9 zł.








 Najpierw przechodzimy do ścierania płytki paznokcia. Potem należy przemyć wszystko odtłuszczaczem. Odsuwamy skórki.






Naklejamy formę i przechodzimy do aplikowania primera, a następnie żelu.










 Wkładamy dłonie do lampy na 2 minuty. Tak wygląda przedłużony paznokieć. Po utwardzeniu należy dokładnie oczyścić odtłuszczaczem płytkę paznokcia, aby pozbyć się lepkiej warstwy.
Potem dowolnie piłujemy paznokcie.



 Sam proces nakładania hybrydy wygląda tak samo jak bez przedłużania. Matowimy płytkę, odtłuszczamy, nakładamy bazę, lakier i na koniec top.

Jak podoba Wam się efekt końcowy? :)

6 komentarzy :

  1. Efekt super :) Nigdy nie robiłam sobie hybrydy, ale coraz bardziej się do niej przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor Semilaca! Muszę zapamiętać nazwę. Masz ładną naturalną płytkę paznokcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rozwiązanie dla mnie. Zapuszczę sobie piękne paznokcie i za chwilę już ich nie ma ;/

    http://goralkacarla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście, każdy komentarz
motywuje mnie do dalszej pracy na blogu :*
Jeśli mnie zaobserwujesz, napisz a zaobserwuję Cię również :D

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka